Nákupný radca

  •  NÁKUP

Ikonu nákupného košíka nájdete na pravej hornej strane eshopu. Produkty pridávate do nákupného košíka prostredníctvom tlačidla „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. Ak chcete do košíka pridať viac kusov konkrétneho produktu, musíte produkt rozkliknúť a v políčku „množstvo“ zadať počet kusov, ktoré si želáte do košíka pridať. Po každom pridaní produktu do košíka sa Vám zobrazí oznámenie o pridaní do košíka aj s možnosťou „zobraziť košík“.

Po vstupe do košíka si môžete prehliadnuť jeho obsah, meniť a počet vložených produktov, vybrať druh dopravy a následne prejsť ku kontrole a objednávke (tlačidlo: „skontrolovať a objednať“) čím sa dostanete na stránku pokladne. V nej zadáte svoje kontaktné údaje, vyberiete spôsob platby a zaškrtnete políčko „Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi“ Pre realizáciu objednávky je už potrebné len kliknúť na tlačítko „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. O všetko ostatné sa už postaráme my.


NÁKUP NA FIRMU

Ak chcete nakúpiť na firmu, postup je prakticky rovnaký ako v predošlom prípade. Naviac však musíte v pokladni zaškrtnúť nákup na firmu a zadať názov svojej spoločnosti, IČO a DIČ. Ak ste platcom dph, tak aj IČ DPH.


Objednávky sa snažíme vybavovať, čo najskôr ako to je možné. Produkty, ktoré sú skladom, preto odosielame spravidla do 24 hodín od prijatia objednávky resp. prijatia platby (ak sa platí bankovým prevodom). Tie, ktoré na sklade nie sú, odosielame ihneď po naskladnení.

O stave svojej objednávky ste priebežne informovaný prostredníctvom automaticky generovaných mailov. Objednávka môže byť v týchto štyroch stavoch:

  • prijatá – v prípade, ak ste ako spôsob platby zvolili dobierku alebo ste zaplatili kartou cez platobnú bránu, tento stav trvá od momentu, keď si objednáte až do chvíle, keď vašu objednávku odošleme.
  • čaká sa na platbu – v prípade ak ste zvolili spôsob platby prevodom, bude objednávka v tomto stave od okamihu jej prijatia až po pripísanie pla
  • vybavená – objednávka bola skompletizovaná a odoslaná
  • stornovaná – k stornovaniu objednávky pristupujeme zvyčajne len v prípadoch, ak je objednaný produkt dlhodobo nedostupný.

DOPRAVA

V súčasnosti sú dostupné nasledovné možnosti dopravy:

  • Doručenie kuriérom (Geis) – 3.29 € s dph
  • Doručenie do Zásielkovne – 2.30 € s dph

Pri objednávkach nad 49 € je doprava ZADARMO

Viac informácií ohľadne dopravy nájdete kliknutím na tento odkaz.


Platba je možná troma spôsobmi:

  • Dobierka – celú sumu platíte až pri doručení. Cena dobierky je 0.61 €
  • Platba kartou – najjednoduchší a najrýchlejší spôsob platby. Akceptujeme karty Visa, Maestro a Mastercard.
  • Platba prevodom – po potvrdení objednávky dostanete prostredníctvom e-mailu výzvu na zaplatenie. Objednávku odošleme až po pripísaní platby na náš účet.

Viac informácií ohľadne platieb nájdete kliknutím na tento odkaz.


Ak nie ste registrovaný zákazník, vaše osobné údaje používame iba na účel vybavenia objednávky a na účely, ktoré pre nás vyplývajú z osobitných zákonov. Po celú dobu spracovania sú tieto údaje spoľahlivo zabezpečené a prístup k ním majú po obmedzenú dobu len poverené osoby. Akonáhle dôvody spracovania pominú, vaše osobné údaje bezodkladne zmažeme. V žiadnom prípade vaše osobné údaje neposkytujeme tretím stranám, ktoré by ich mohli zneužiť. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.


Ak máte akékoľvek otázky ohľadu tovaru alebo objednávky, neváhajte nás kontaktovať.

  • Mail: info@seasonace.sk
  • Telefónne číslo: +421 902 220 217 

Prípadne môžete využiť kontaktný formulár priamo na našej stránke.


Tovar, na ktorom nie sú vidieť znaky používania alebo opotrebenia, môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Detailnejšie informácie môžete nájsť v obchodných podmienkach (časť 11). Pre rýchle vrátenie tovaru môžete použiť formulár na vrátenie tovaru.


Tovar môžete reklamovať v záručnej dobe (zvyčajne 2 roky) za podmienok, že tovar má vadu. Viac informácií nájdete v reklamačnom poriadku. Pre rýchle nahlásenie reklamácie môžete použiť reklamačný formulár. V ňom uvedte okrem povinných údajov minimálne číslo objednávky a vadu, pre ktorú tovar reklamujete.